Van MeditelDirect naar MedFit

Bij Meditel investeren wij in het continu verbeteren van onze online dienstverlening om het voor u/uw medewerkers/cliënten makkelijker te maken. Om dit proces te ondersteunen werken wij sinds september 2021 met de verbeterde online omgeving MedFit die werkt volgende de richtlijnen van ISO9001 en NEN7510.

Sinds ons nieuwe softwaresysteem MedFit maken wij geen gebruik meer van het oude systeem MediWeb en MeditelDirect. Toch kunt u als werkgever nog wel inloggen in MeditelDirect. De enige functie die dit systeem momenteel nog heeft is het inlezen oude dossiers. Het systeem wordt niet meer actief ingezet bij onze dienstverlening. Daarvoor verwijzen wij u naar MedFit.

Vragen?

Mocht u vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via:

E-mailadres: bedrijfsbureau@meditel.nl

Meer informatie over MedFit

Sinds september 2021 werken we met het softwaresysteem MedFit. Hiermee werken we op een eenvoudige en veilige manier met elkaar. U beschikt over uw eigen portaal. Zo wordt communicatie over u u/uw medewerkers/cliënten voor u beschikbaar gesteld via een downloadfunctie in het softwaresysteem en bieden wij u regie bij het maken van afspraken. Dit betekent dat u via MedFit o.a. afspraken kunt maken, vragenlijsten kunt invullen en rapportages kunt ophalen. Lees hieronder hoe u in uw situatie het beste een afspraak kunt inplannen via MedFit.

Ik ben klant van een verzekeraar

Wat moet ik weten?

Wilt u een afspraak maken via uw verzekeraar? Dan kunt u bij uw verzekeraar een afspraakcode opvragen. Met deze afspraakcode kunt u hieronder inloggen in MedFit en uw afspraak inplannen op een van onze vestigingen.

Ik heb een afspraak code ontvangen van mijn werkgever

Wat moet ik weten?

Wilt u een afspraak maken als werknemer? Dan kunt u bij uw werkgever een link opvragen. Via deze link komt u direct in MedFit terecht waar u zelf een afspraak kunt inplannen. Ook kunt u bij uw werkgever een afspraakcode opvragen. Met deze afspraakcode kunt u op de volgende pagina een afspraak inplannen.

Ik ben particulier

Wat moet ik weten?

Wilt u een afspraak maken als particulier? Dan kunt u op de volgende pagina het desbetreffende product selecteren waarvoor u een afspraak wilt inplannen. U maakt vervolgens in MedFit een afspraak als particulier. Dit houdt in dat u een afspraak inplant waarbij de kosten voor uw eigen rekening zijn. Is het de bedoeling dat uw werkgever de factuur voor de afspraak betaald? Neem dan contact op met uw werkgever. Uw werkgever kan u voorzien van een weblink waarmee u vervolgens een afspraak kunt inplannen op kosten van uw werkgever.

Stel uw vraag

Contactformulier

Wilt u contact met ons opnemen en betreft het geen spoedzaak? Vul dan online ons formulier in. Wij streven er naar binnen drie werkdagen contact met u op te nemen.